Με το βλέμμα στο Ντουμπάι βρίσκεται η ΦΑΓΕ, θέλοντας να αυξήσει την παρουσία της στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα


Mετά την Αμερική, την Ιταλία και την Αγγλία, εντονότερη παρουσία διεκδικεί και στο Ντουμπάι η Φάγε, όπως επιβεβαιώνει και η παρουσία της τελευταίας στη διεθνή έκθεση Gulfood που πραγματοποιείται κάθε χρόνο (το Φεβρουάριο) στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ) και η οποία ολοκληρώνεται στις 12 Φεβρουαρίου.

 

Πληροφορίες λένε ότι στις προτεραιότητες του ελληνικού ομίλου είναι να αυξήσει τις εξαγωγές του προς στο Ντουμπάι, δίνοντας έμφαση στη φέτα -το μερίδιο της οποίας δεν ξεπερνά το 3% έναντι των υπολοίπων τυριών που διακινούνται στην αγορά- αλλά και σε άλλα τυροκομικά είδη με υψηλή αναγνωρισιμότητα, όπως είναι το κασέρι.

 

Είναι γεγονός ότι ο γαλακτοκομικός τομέας στα ΗΑΕ, έχει εξάψει το επιχειρηματικό ενδιαφέρον πολλών ελληνικών ομίλων, καθώς παρουσιάζει συνεχή ανάπτυξη με το συνολικό όγκο εμπορίου να παρουσιάζει ενίσχυση της τάξεως του 33% τα τελευταία έτη, σύμφωνα με στοιχεία των Τελωνειακών Αρχών του Ντουμπάι.

 

Πολλοί αναλυτές της αγοράς ερμηνεύουν την άνοδο των εισαγωγών στην αύξηση του πληθυσμού των ΗΑΕ καθώς και του αριθμού των τουριστών.

 

Εξαιτίας αυτών των παραγόντων εκτιμάται ότι οι πωλήσεις λιανικού εμπορίου αναμένεται να φθάσουν τα 55,7 δις δολ. τα επόμενα 7 χρόνια.

 

Σημειώνεται, επίσης ότι μελέτες φέρουν το λιανικό εμπόριο που διενεργείται σε χώρους εκτάσεως 2,8 εκ. τ.μ. ότι θα αυξηθεί σε 3,2 εκ. τ.μ τα επόμενα δύο έτη.

 

Το σίγουρο είναι ότι η περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών που ήδη αποφέρουν πάνω από το 75% του τζίρου αποτελεί βασική προτεραιότητα του ελληνικού ομίλου. Σύμφωνα με τα περυσινά δημοσιευμένα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου οι πωλήσεις εκτός Ελλάδος ενισχύθηκαν ακόμη περισσότερο φτάνοντας να αντιπροσωπεύουν το 76,7% των συνολικών, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το α΄ εξάμηνο του 2013 ήταν 71,9%. Σύμφωνα με τη ΦΑΓΕ, οι πωλήσεις της στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 25,9%, στην Ιταλία κατά 92,6% και στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά 39,5%. Αύξηση της αξίας πωλήσεων, κατά 1,5%, παρατηρήθηκε και στην Ελλάδα.

 

Ο όγκος πωλήσεων της ΦΑΓΕ κατά το α΄ εξάμηνο του 2014 αυξήθηκε κατά 16,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013 και είναι συνέπεια της ανόδου του όγκου πωλήσεων κατά 24,5% στις ΗΠΑ, κατά 80,2% στην Ιταλία και κατά 29,6% στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αντιθέτως, στην Ελλάδα ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 4,9% ως αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης και της επακόλουθης μείωσης της κατανάλωσης, καθώς και λόγω της πολιτικής που εφαρμόζει η ΦΑΓΕ περί περιορισμού των πωλήσεών της προς ασυνεπείς λιανεμπόρους.

 

Τα λειτουργικά κέρδη της ΦΑΓΕ ανήλθαν σε 30,6 εκατ. δολάρια (ή 22,91 εκατ. ευρώ), αυξημένα κατά 11,9 εκατ. δολάρια (ή 8,91 εκατ. ευρώ) σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2013. Τα κέρδη προ φόρων κατά το α΄ εξάμηνο του 2014 διαμορφώθηκαν σε 11,7 εκατ. δολάρια (ή 8,76 εκατ. ευρώ) έναντι ζημίας προ φόρων ύψους 4,3 εκατ. δολαρίων (ή 3,22 εκατ. ευρώ) το α΄ εξάμηνο του 2013.

 

Τα προϊόντα της ΦΑΓΕ διανέμονται σε περίπου 280 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, που διαθέτουν περίπου 75.000 καταστήματα λιανικής πώλησης σε πάνω από 40 χώρες, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε όλη την Ευρώπη.

 

 

Πηγή: reporter.gr

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

No Banner to display

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

No Banner to display

Αρχείο Ειδήσεων

Ιουνίου 2017
M T W T F S S
« Apr    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Widget

No Banner to display

No Banner to display

No Banner to display

No Banner to display

No Banner to display